אבו מאזן: "ישראל הרגה 200 פלסטינים בפחות מחצי שנה"

    בעת הפיגוע ביפו, שהה סגן הנשיא ביידן במרחק של מאות מטרים מהזירה בעת שביקר במרכז פרס לשלום במפגש הם הנשיא לשער שמעון פרס
    דוד לזר 1 Comment on אבו מאזן: "ישראל הרגה 200 פלסטינים בפחות מחצי שנה"

    אין גבול לצביעות הפלסטינית • סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נועד אמש עם ויו"ר הרשות אבו מאזן בלשכתו ברמאללה שהפליא לתקוף את ישראל בפני סגן הנשיא • "הכיבוש הישראלי הוא הגורם העיקרי לאלימות"

    צילום: FLASH90
    בעת הפיגוע ביפו, שהה סגן הנשיא ביידן במרחק של מאות מטרים מהזירה בעת שביקר במרכז פרס לשלום במפגש הם הנשיא לשער שמעון פרס
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין גבול לצביעות הפלסטינית: סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שמבקר בימים אלו בישראל וברשות הפלסטינית נועד אמש (רביעי) עם ויו"ר הרשות אבו מאזן בלשכתו ברמאללה.

    במפגש תקף אבו מאזן את ישראל ואמר כי "בחמשת החודשים האחרונים הרגה ישראל 200 פלסטינים".

    כמו"כ התייחס אבו מאזן לרציחתו של התייר האמריקאי טיילור פורס שנרצח השבוע על ידי מחבל בפיגוע דקירה בעיר יפו ואמר כי הוא הביע תנחומים על מותו, אולם למרות זאת לא התייחס אבו מאזן לאירוע כאל פיגוע.

    כזכור, בעת הפיגוע, שהה סגן הנשיא ביידן במרחק של מאות מטרים מהזירה בעת שביקר במרכז פרס לשלום במפגש הם הנשיא לשער שמעון פרס.

    בהמשך המפגש אבו מאזן ביקש מסגן הנשיא להשיב את האופק המדיני של פתרון שתי המדינות על בסיס קווי 1967 כמפתח לשלום באזור, והדגיש כי "הכיבוש הישראלי הוא הגורם העיקרי לאלימות ולשפיכות ולשפיכות הדמים באזור".

    כמו כן, קרא אבו מאזן להילחם בטרור על כל סוגיו, ואמר כי על מנת לנצח את ארגון "המדינה האסלאמית" יש להקים מדינה פלסטינית עצמאית. הדברים פורסמו בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית "וואפא".

    מהבית הלבן נמסר באופן רשמי לאחר הפגישה כי "השניים דנו בסכסוך הישראלי-פלסטיני והועלו הצעות לפתרון המשבר, בהן הקמת שתי מדינות", כמו כן נמסר, ביידן גינה את הפיגוע ביפו שבו נהרג פורס – תייר אמריקאי.



    1 תגובות

    מיין תגובות